Оплата і доставка

Інформація про сплату

 

Придбаний товар має бути оплачений одночасно із закриттям транзакції покупки банківським переказом.

Банківський переказ

eu.jan.com.ua приймає банківський переказ. Ми надамо вам наші банківські реквізити на етапі онлайн-покупки.

Усі банківські збори та комісії сплачуються клієнтом.

eu.jan.com.ua залишає за собою право запросити інтеграцію платежу, якщо заброньована сума не відповідає остаточній сумі замовлення. Ми надішлемо ваше замовлення, коли переказ надійде на наш банківський рахунок.

 

Інформація про доставку

 

1. Вартість доставки по ІТАЛІЇ

Доставка по Італії здійснюється кур'єром GLS, TNT або Poste/SDA.

Доставка по Італії безкоштовна для замовлень на суму від 50 євро.

Відповідно до законодавства, що регулює торгівлю, всі постачання eu.jan.com.ua супроводжуються офіційним рахунком-фактурою, в якому зазначається вартість окремих предметів у євро.

 

2. Вартість доставки по СВІТУ

Відправлення за кордон здійснюються кур'єром GLS, TNT або Poste/SDA.

У країнах ЄС вартість доставки завжди безкоштовна для замовлень на суму понад 150 євро. Інакше вартість складає 20 євро.

Вартість доставки замовлень до країн, що не входять до ЄС, становить 20 євро.

Для поставок до неєвропейських країн середній термін доставки становить 15/20 робочих днів. Якщо митниця затримає посилку для перевірки, доставка може тривати більше часу, затримка не пов'язана з eu.jan.com.ua

Відповідно до законодавства, що регулює торгівлю, всі постачання eu.jan.com.ua супроводжуються офіційним рахунком-фактурою, в якому зазначається вартість окремих предметів у євро.

 

3. Терміни відправлення

Ми надсилаємо замовлення того ж дня, якщо вони були отримані до 12:00 (UTC +1) з понеділка по п'ятницю. Якщо замовлення розміщено у святковий та присвятковий день, посилка буде відправлена в перший робочий день.

Починаючи з відвантаження терміни доставки складають:

  • 1-2 робочі дні по Італії (+1 день на Сицилію та Сардинію)
  • 4-5 робочих днів у країни Євросоюзу
  • 15-20 робочих днів у країни, що не входять до ЄС.

 

4. Статус замовлення

Коли замовлення надіслано, eu.jan.com.ua надсилає своїм клієнтам електронного листа з номером відстеження, наданим кур'єром. Клієнти можуть стежити за статусом замовлення прямо на сайті кур'єра. Веб-сторінка, що відображається, покаже точні та оновлені переміщення вашого вантажу.

 

5. Авторизована доставка вантажу

При доставці товару клієнтам пропонується уважно оглянути упаковку, перш ніж ставити підпис як підтвердження отримання вантажу. Посилки eu.jan.com.ua ретельно упаковані. Якщо з будь-якої причини упаковка пошкоджена або клейка стрічка пошкоджена, клієнти просять розписатися в квитанції з застереженням або відмовитися від доставки. Якщо посилка була прийнята з неавторизованим підписом або є докази фальсифікації упаковки, клієнтів просять негайно повідомити про це місцевий офіс BRT і зв'язатися з eu.jan.com.ua за телефоном jan.europe2022@gmail.com

 

6. Запас партії

У разі недоставки відправлення, наступного дня кур'єр автоматично надсилає відправнику - eu.jan.com.ua - досьє на відкриття складської практики, в якому вказується причина недоставки та запит на інструкції з випуску.

Клієнт також має можливість переглянути файл відкриття та статус замовлення прямо на сайті кур'єрської служби.

eu.jan.com.ua залишає за собою право вимагати повернення товару після закінчення 3 (трьох) робочих днів за відсутності умов з боку кінцевого покупця.

Максимальний термін зберігання 15 днів у найближчого кур'єра.

Підпишись на розсилку, будь у курсі новинок, акцій, оновлень!